Antipodes.Cubes

Antipodes.Cubes

Antipodes.Cubes е мощен BPM (Business Process Management) софтуер и напълно функционална ERP (Enterprise Resource Planning) система с богати функции за сътрудничество и комуникация, събрани в едно решение. С Antipodes.Cubes вие получавате комбинация от пълноценна ERP система, която покрива функцинално информационните нужди на компанията с всичките плюсове на един процесно-ориентиран подход. Комбинацията от двете ви дава не само цялостен поглед върху корпоративните ресурси, но и процесите, протичащи във фирмата ви, във всеки един момент.

Новини и събития

  • 10.07.2015, Електронната търговия – модерен канал за комуникация и продажби

    На 08.07.2015 се проведе уебинара „Електронната търговия – модерен канал за комуникация и продажби, организиран от технологичния сайт IDG.bg със съдействието на фирма Антиподес. Официални гости и участници на събитието бяха Димитър Гюлев, управител на Антиподес, Зорница Чугреева Изпълнителен директор BGmenu, Методи Алексиев, Маркетинг мениджър на Еником М, Силва Димитрова Маркетинг директор на Kaymu.bg и Дочо Вълчев - Ръководител екип “Електронни книжарници” в Сиела. Бяха разискани теми свързани с областите на приложение, тенденции и платформите за онлайн търговия, многоканалните продажби, успешното внедряване на специализирани платформи и много други. Kакто беше споменато по време на уебинара, по данни на НСИ онлайн търговията нараства у нас средногодишно с около 20%, като през 2014 г. над 900 000 българи са пазарували онлайн, а през 2012 г. техният брой е бил малко над 500 000. Оборотът на онлайн търговията у нас за 2014 г. е бил в размер на 5 млрд. лева. Покупките на онлайн потребителите в България са съсредоточени най-много в дрехи и спортни стоки, стоки за дома, книги, туристически услуги, храни и напитки и електронно оборудване. Набират популярност и тематичните онлайн магазини, фокусирани върху определен продуктов сегмент, сайтовете за групово пазаруване, сайтовете за сравняване на цени, сайтове за обяви и др. От проучване на Американската асоциация на онлайн търговците на дребно става ясно, че все по-често се използват платформите за многоканални продажби (продажби през различни онлайн канали), и потребителите, които ги използват са по-лоялни и носят по-голяма стойност за търговците, като правят повече покупки и съответно повече разходи за пазаруване отколкото във физическите магазини. Според Зорница Чугреева, изпълнителен директор на Bgmenu,онлайн платформите и сайтовете за пазаруване помагат на търговците да достигнат до потребителя в правилния момент, с акуратна и точна информация. Методи Алексиев, маркетинг мениджър на Еником М, информацията с всички канали може да бъде открита много бързо от клиентите и те много бързо се подготвят за цени, материали, качество и др. Дочо Вълчев също отбеляза увеличение на онлайн пазаруването, и наблегна на важни фактори като качеството на асортимента, обслужването, бързината на доставката идр. Kaymu.bg има амбицията да събере всички търговци, които имат онлайн магазини и да улесни потребителското преживяване, компанията разработва и мобилно приложение, в което да фокусира бизнеса си. Димитър Гюлев, управител на Антиподес, обясни как компанията се е насочила към онлайн търговията. По думите му фирмата вече няма нито един клиент, чийто бизнес по някакъв начин да не е свързан с онлайн продажби. Това е причината да се проучи по-обстойно онлайн пазара и убеждението е, че онлайн продажбите стават изключителен фактор в световен мащаб, а и в България. В подкрепа на това твърдение той цитира статистика, според която ръстът на онлайн продажбите е 20% годишно, а през 2016 година половината продажби ще бъдат генерирани през е-канали. 5% от всички покупки стават през мобилни устройства, а 90% от българските деца използват Интернет всеки ден. Многоканалните продажби бяха и основен акцент при представянето на фирмата и на форума „Бизнес растеж с иновации“, където г-н Гюлев  участва с интересна презентация относно ефективните бизнес модели за взимане на решения в Многоканалните продажби с ключови индикатори за онлайн бизнеса в България и прогнози за неговото развитие. Аудио запис от уебинара може да бъде прослушан  тук.  

  • 21.06.2015, Семейството на Антиподес се увеличи с още един член

    Честито ни бебе! С радост ви съобщаваме, че вчера 21.06.2015 семейството на Антиподес се увеличи с още един член - нашият колега и приятел Петър Панов стана баща за трети път и се сдоби със син - малкият - голям герой Боян. Целият екип на фирмата поздравява щастливото семейство и желае много радост, здраве и хиляди детски усмивки. Нека стане упорит и силен като татко си!       

  • 28.05.2015, Антиподес участва за поредна година на форум „Бизнес растеж с иновации“

    На 21 май 2015г., в Гранд Хотел София се проведе 15то издание на форум „Бизнес растеж с иновации“, в което фирма Антиподес взе активно участие в лицето на г-н Гюлев, управител на фирмата. На събитието бяха дискутирани и редица важни теми като технологичната модернизация и влиянието и върху бизнес растежът на компаниите, актуалните и ефективни бизнес модели и техният ефект за стратегическите решения, които взимат фирмите и не на последно място облачните технологии, както и мобилните приложения в корпоративния сектор.  Събитието се организира със съдействието на Министерство на икономиката, Конфедерация на работодателите и индустриалците в България, Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средни предприятия (ИАНМСП). Целева аудитория са управители и изпълнителни директори, административни директори, финансови директори, търговски директори, маркетинг директори; ИТ мениджъри, ИТ специалисти; мениджъри бизнес развитие и др. Както IDG отбелязаха тази година имаше засилен акцент върху дискусионната част, както и конкретни бизнес процеси и задачи в организациите, тяхната оптимизация и иновативни системи за управление. Фирма Антиподес, водещ български разработчик на ERP системи, участва с интересна презентация в панелът относно ефективните бизнес модели за взимане на решения “Многоканални продажби - бъдещето днес и защо е важно да не пропускаме възможности” Бяха показани ключови индикатори за развитието на онлайн продажбите у нас, както и прогнози за бизнеса, поведението на потребителите и използването на мобилни устройства и др. През 2016 половината продажби в ритейл сектора ще са онлайн и се очаква 28% ръст на продажбите, като до няколко години над 80% от информацията, която потребителите ще използват, ще бъде онлайн. Интересен акцент е, че интернет потребителите харчат над 50% повече от традиционните клиенти.Какво може да подпомогне за развитие на каналите за продажби - един от ключовите фактори е Единна система за управление на съдържанието, която би спомогнала за : ефективно управление на наличната информация за стоките и услугите; ефективно управление на маркетинговата информация и оптимизация; осигуряване на API за достъп/Self Service Системи /XML; BPM за моделиране на процесите по генериране на съдържанието; информация в реално време за наличности по различните канали за дистрибуция и продажби; поддръжка на различни видове спедиция осигуряване на информация в реално време и много други. Защото не можем да си позволим да пропускаме възможностите, които предоставят за бизнеса иновативните системи за управление и оптимизиране на процесите, всички организации трябва да се съсредоточат в използването на необходимите механизми и системи за изграждане на конкурентен и печеливш бизнес.  

  • 1.09.2014, Антиподес спечели проект за разработване и внедряване на Виртуална клиника към АСМИП Св.Панталеймон

      Антиподес ЕООД спечели проект за Разработване и внедряване на специализирана софтуерна платформа за информационно обслужване на Виртуалната клиника. Целта на проекта е създаване на специализиран софтуер със специфични модули за управление, които ще обхващат цялостната дейност на лабораторията, включително и специализираните медицински дейности.  В рамките на проекта ще бъде създадена възможност на пациентите да получават квалифицирана лекарска консултация по дистанционен начин, без да им се налага да посещават медицинско заведение. В основата на проекта стои идеята за предоставяне на консултантски услуги в различните области и в различните видове медицина през интернет, като за целта ще бъде разработен необходимия софтуер и ще бъде доставен необходимия хардуер.  

  • 1.07.2014, Антиподес започва внедряване софтуерна система в Нет-Сърф.Нет

    Антиподес ЕООД започна проект по Софтуерна система за управление на технологични процеси за интернет услуги по процедура BG161PO003-1.1.07 „Внедряване на иновации в предприятията” по Оперативна Програма “Развитие на конкурентоспособността на българската икономика 2007-2013 г.” за фирма Нет-Сърф.Нет Днес Нет-Сърф.Нет е компания с над седемнадесет годишен опит в предоставянето на Интернет и комуникационни услуги с точки на присъствие в над десет града в Северозападна и Югозападна България с най-голям пазарен дял в тези региони, оперираща и изграждаща собствена оптична преносна среда базирана на стандартите FTTB ( Fiber to the Building ) , FTTH (Fiber to the Home) и Active Ethernet. С цел подобряването на качеството на услугите и клиентското обслужване, фирма НетСърф внедри специализирана система за управление на своите дейности и услуги, която да подобри ефикастността на процесите в организацията, постигане на по-пълно удовлетворяване на изискванията на клиентите и евентуално разширяване на предлаганите услуги Допълнтителна документация към проекта