Antipodes.Cubes

Antipodes.Cubes

Antipodes.Cubes е мощен BPM (Business Process Management) софтуер и напълно функционална ERP (Enterprise Resource Planning) система с богати функции за сътрудничество и комуникация, събрани в едно решение. С Antipodes.Cubes вие получавате комбинация от пълноценна ERP система, която покрива функцинално информационните нужди на компанията с всичките плюсове на един процесно-ориентиран подход. Комбинацията от двете ви дава не само цялостен поглед върху корпоративните ресурси, но и процесите, протичащи във фирмата ви, във всеки един момент.

Новини и събития

  • 17.04.2016, Дигитализация на индустрията и предизвикателствата пред Европа

    Презентация Антиподес DIGITAL HUBS FILL THE SKILLS GAP Над 500,000 незапълнени IT позиции в момента в Европа 4 INITIATIVES Europe vs WORLD - Industry 4.0 "Задачата ни е да защитим бизнес модела си, без да изгубим от някой интернет играч. В противен случай ще се превърнем във Foxconn за компании като Apple - просто ще доставяме металните кутии за техните технологии." Клаус Фрьолих , борда на директорите на BMW, отговарящ за разработките на германския гигант "IT фирмите работят върху новите автотехнологии с помощта на събраните през устройствата и интернет данни от потребителите - нещо, с което традиционните производители не разполагат. В същото време създаването на стойност ще преминава все повече от хардуера към услугите и софтуера." Харалд Крюгер , CEO BMW 500 нови експерти тази година, които да подсилят екипа. В момента софтуерните инженери са около 20% от 30 000 служители, подизпълнители и доставчици, занимаващи се с развойната дейност на BMW. Трябва да станат фифти-фифти до пет години - още 15 000-20 000 души от партньорства с доставчици и други източници" Харалд Крюгер , CEO BMW BMW CEO Harald Krueger (center) was helped to his feet after collapsing Tesla Model 3's first week: 325,000 orders http://money.cnn.com/2016/04/07/autos/tesla-model-3-orders/ Amsterdam Заседание на Съвета на ЕС по конкурентоспособност http://english.eu2016.nl/latest/events/2016/01/28/informal-competitiveness-council министрите на икономиката на държавите в ЕС; по един предприемач от всяка страна; Гюнтер Ойтингер - Еврокомисар с ресор "Дигитална икономика и общество" Еднорози (Booking.com, Spotify, Uber, King и други гъзари...) Полезни файлове: https://www.dropbox.com/sh/k12cwdh2ymmy6x6/AADdR9bNa3ldBYoGcGUppgK9a?dl=0 “In a digital world you are by default competing globally. If not today, you will tomorrow” 27-28 Януари, 2016 Networks of competence centres in I4MS Увеличаване дела на дигиталните технологи => продуктови иновации, по-ефективни процеси на производство, нови бизнес модели, размиване на разликата м/у услуги и продукти Дигитализацията обхваща не само производствените процеси, а и оптимизира цялата "value chain" - материали, логистика, дистрибуция, маркетинг, съпорт http://mktforms.gtnexus.com/rs/979-MCL-531/images/GTNexus-Digital-Transformation-Report-US-FINAL.pdf IoT Cyber-physical systems Smart sensors / MEMs Cloud / Pay per Use услуги Big Data Social Media High Performance Computing - симулации, анализи Роботи и за SME-тата. Co-bots CAD & Manufacturing 3D printing Laser-based manufacturing (additive manufacturing) Graphene-based materials Cyber-security 5G Dark factories Context Увеличаване на дела на индустрията от 15 % на 20 % от GDP-то до 2020. Ще са необходими 100 млрд. евро инвестиции годишно. Потенциалният ефект е +1.25 трилиона евро на година през 2025. От друга страна, потенциалната загуба, ако не се вземат мерки, ще бъде 600 млрд. евро през 2025 – или загуба на 10% oт Европейската индустрия.  "The first industrial revolution was the mechanization of production using water & steam power; the second introduced mass production with the help of electricity; the third, the digital revolution, led to the automation of production; the fourth industrial revolution consists of the intelligent networking of product development and production, logistics and customers." DIGITALIZATION @BMW @BMW @BMW WHY WE DO IT? WHERE ARE WE? @TESLA LEADERSHIP IN STANDARDS Изграждане и налагане на отворени стандарти за различните индустрии Изграждане на обща европейска инфраструктура AUTOSAR (AUTomotive Open System ARchitecture) FIWARE SHAPE is a pan-European programme supporting the adoption of High Performance computing by SMEs PRACE project (Partnership for Advanced Computing in Europe) Siemens showcase factory REGULATORY CHANGES DIMITAR GIULEV www.giulev.com The Regulatory Fitness Programme of the EU (REFIT) Digital Single Market - трябваше да е в сила преди няколко години IoT - кой е отговорен при авария? Driverless cars - кого да пребие? Интелектуални права - особено при М2М, кой притежава информацията?, Open data Security Frameworks Education RESKILLING

  • 30.03.2016, Задушава ли ERP системата вашият бизнес

    Като производител, фокуса на клиента е върху на качеството, оборудването и поддръжката, доставки, печалба, и удовлетвореността на клиентите. Може би не се замисляме за капаните при планиране на ресурсите в ERP бизнес софтуера. Въпреки това, недостатъците могат да бъдат повече от неудобство за бизнеса. Какви биха могли да бъдат възможните причини Ако решите да бъдете проактивни и да надграждате ЕРП системата, вие навлизате в един болезнен процес. Тъй като вашето ERP решение е обвързано с цялостната ви работа, ъпгрейдите изискват точност при планиране за да се минимизират прекъсванията. Трябва да се включват всички ключови заинтересовани страни във вашата организация. Ще имате нужда от планове за непредвидени и пари за ремонт неизбежните счупени персонализации. Трябва да се отдели достатъчно необходимо време извън работния процес, тъй като обикновено всички ъпгрейди и промени се правят когато няма или има ниска производителност. No-WIn Choices Дори да решите, че версията, която в момента работи е достатъчно добра,  трябва да се има в предвид, че в някакъв момент, доставчиците се променят и могат да решат да спрат да поддържа стари операционни системи-включително и вашата. Ще бъдете принудени да стигнете дп ъпгрейд, Необходимо е да планирате предварително всички необходими действия, да водите непрекъсната комуникация с вашият доставчик и да планирате навреме бъдещи промени. Left Behind Ако вашата компания работи с уникална версия или силно персонализирана ERP среда, на ERP доставчици на софтуер е трудно да осигуряват адекватна подкрепа. Бъговете е трудно да се валидират и отстраняването на проблеми е по-трудно. Липсата на сходство между peer groups също се отразява на вашия бизнес. Ако партньорската общност използва коренно различни версии на софтуера, най-добрите практики и общи процеси, княма да бъдат релевантни от една компания към друга. Пропуснати възможности Компанията се нуждае от единна, свързана система за използване на всички технологии - не могат да се възползват напълно от интернет на нещата Internet of Things (IoT), ако работи на out-of-date ERP софтуер. Също така би ли било чудесно, ако ИТ персонала може да се фокусира върху разработването на нови бизнес процеси за постигане на по-висока ефективност? Или да идентифицира действия въз основа на движението на данни и аномалии? Но като пример - с ERP решение в облака ще пожънете неизмерими ползи от нови възможности. Една модерна, базирана в облака ERP система може да опрости и да автоматизира процеса на обновяване, а също така да освободи ИТ ресурси. Това спомага за адаптиране към промените, подобряване на операциите, по-ниски разходи, и иновации с темпо, определяно от нуждите на клиента.

  • 13.03.2016, Как ERP внедряването да се превърне в успешен процес за вашата фирма - част 2

    Събиране на данни - Уверете се, че са събрани всички данни, свързани  вашия бизнеса и са конвертирани. Данните могат да бъдат нови или стари, но не трябва да св забравя,че в ERP системата трябва да бъдат качени всички данни от електронни таблици. След конвертиране на данните ръчно, те трябва да захранят базата данни на ERP система и след това да бъдат прегледани за пълнота и точност  4. Обучение и тестване - Екипът по проекта трябва да тества базата данни, като се пуснат реални житейски сценарии, за да се определи точността и ефективността на системата. По време на тестването на системата, трябва да се гарантира, че всички основни интерфейси са проектирани и интеграционните въпроси решени. Това гарантира, че ERP системата ще работи добре с другите системи.  Екипът по проекта трябва да проведе inhouse обучение на персонала. С това обучение, мениджъмнта трябва да се увери, че всеки потребител на ERP система знае как да я използва пълноценно. 5. Оценка След като сме убедени, че ERP системата работи добре и че вашите служители са запознати добре и да знаят как да я използват, трябва да се разработи окончателен go-live checklist. Трябва да се направи план за оценка, който се спира на целите и задачите, поставени от вашия екип по проекта. Би било добре да се помисли за одит след изпълнение да се определи как системата се справя по време на ежедневното изпълнение на задачи.   

  • 1.03.2016, Как ERP вндеряването да се превърне в успешен процес за вашата фирма

      В процеса на оптимизиране на бизнеса фирмите подобряват вече съществуващите ERP системи или започват да използват нови такива, става ясно, че повечето компании са склонни да възприемат ERP системите, без да използват правилните методи, и това в крайна сметка може да доведе до неправилното й използване. Тук ще обърнем внимание на пет стъпки, които ще спомогнат ERP технологиите да се внедрят безопасно и успешно във всяка компания. Стратегическо планиране Това е първата стъпка в реализацията на ERP проекта. Стратегическо планиране включва следните дейности; Събиране и дискутиране с екипа на проекта, Оценка на текущите бизнес процеси и потока на информация Цели Разработване на необходимия план на проекта Екипа на проекта трябва да разполага с необходимите професионални умения в продажбите, покупките, клиентските услуги счетоводните операции, да включва висш ръководен състав и още много други. Изборът на участниците трябва да е базиран върху уменията на служителите за да се гарантира, че всеки член на екипа се ангажира за успеха на проекта. Екипът трябва да направи оценка на текущите бизнес процеси, за да определи коя от тях трябва да се подобри. За извършване на тази оценка, те трябва да анализират всеки бизнес документ, включително фактури, партиди, продажби и много други. След идентифициране на бизнес процесите, които се нуждаят от подобрение или трансформация, екипът трябва да си постави реалистични цели. ERP решения са обемни и няма как задачите да бъдат изготвени в кратък срок. Следователно, трябва да се определи обхватът на това, което трябва да се приложи в рамките на определен период от време в зависимост от бизнес нуждите на компанията. Екипът трябва също да разработи план за действие. Планът включва поставените цели, реда за обучение, сроковете и индивидуалните екипни роли. 2. Процедури Трябва да се отдели време, за да се направи преглед на ERP софтуерни способности на екипа, за да се гарантира, че те разбират всеки аспект на софтуера. Трябва да се анализират ежедневните процеси, които изискват автоматизация. Това са области, в които трябва да се приложат ЕERP процесите. След интензивен преглед на софтуера, трябва да се разработят стандартни оперативни процедури и да се документират. Въпреки, че това е огромна задача, това е от решаващо значение за бизнеса. Следва: Събиране на данни и информация

  • 1.02.2016, Антиподес взе участие в неформалното заседание на Съвета на ЕС по конкурентоспособност

    Антиподес взе участие в неформалното заседание на Съвета на ЕС по конкурентоспособност, което  се проведе на 27 и 28 януари 2016 г. в Амстердам.  Неформалната среща на министрите на Съвета по Конкурентоспособността и растежа в Амстердам предостави уникална възможност на министри и водещи предприемачи да изследват ролята, която Европейската комисия трябва да изиграе, за да се ускори "дигитализация на индустрията". Бизнесът във всички отрасли трябва да възприеме различните дигитални разработки: като Интернет на нещата и Big Data анализ в рамките на своите бизнес операции и бизнес модели, за да се конкурират и да се развиват в дигиталната ера. Европейската комисия, работеща в тясно сътрудничество с държавите-членки разработва програма за изпълнение, с която да подкрепи цифровизацията на европейската промишленост. Заради това, активнотото участие на водещи предприемачи в областта на цифровизацията и дигитализацията е от съществено значение. Във връзка с това, Холандското председателство покани всеки министър да доведе със себе си водещи разработчици от своята страна - такива, които имат богат опит и принос в разработването на дигитални продукти, оптимизарането на бизнес процеси, създаването/трансформацията на цифрови услуги и / или нови дигитални бизнес модели. На участниците бе дадена възможността да изрязят своите позиции как да се изработи бъдещата конкурентоспособна европейска цифрова икономика. Резултатите ще повлияят директно върху дневния ред за изпълнение, който Европейската комисия възнамерява да публикува през пролетта на 2016. Участието на предприемачите се състоя кръгла маса на 27 януари, домакинствана от VNONCW (Confederation of Netherlands Industry and Employers), където бяха дискутирани ключовите възможности и пречките за развитие на европейската промишленост.Д искусията включва теми като: главните базови технологии и дигитализацията, регулиране на иновациите, определящи стандартите на индустрията.  Според информацията, публикувана от МС "Страната ни подкрепя виждането на Европейската комисия за прилагането на секторен подход при насърчаване развитието на ключови за ЕС сектори като бизнес услугите и строителството, както и инициативата за създаване и въвеждане на „паспорт на услуги“. България подкрепя и инициативите на Комисията за преодоляване на различното третиране на клиенти на основата на тяхната националност или географско положение, в изпълнение на целите на Стратегията за цифров единен пазар. В частта „Научни изследвания“ ще се обменят мнения във връзка с перспективите за инвестиции в научни изследвания и иновации." http://english.eu2016.nl/latest/events/2016/01/28/informal-competitiveness-council Press release  file:///D:/Downloads/press-release-rvc.pdf