Antipodes.Cubes

Antipodes.Cubes

Antipodes.Cubes е мощен BPM (Business Process Management) софтуер и напълно функционална ERP (Enterprise Resource Planning) система с богати функции за сътрудничество и комуникация, събрани в едно решение. С Antipodes.Cubes вие получавате комбинация от пълноценна ERP система, която покрива функцинално информационните нужди на компанията с всичките плюсове на един процесно-ориентиран подход. Комбинацията от двете ви дава не само цялостен поглед върху корпоративните ресурси, но и процесите, протичащи във фирмата ви, във всеки един момент.

Новини и събития

  • 21.06.2015, Семейството на Антиподес се увеличи с още един член

    Честито ни бебе! С радост ви съобщаваме, че вчера 21.06.2015 семейството на Антиподес се увеличи с още един член - нашият колега и приятел Петър Панов стана баща за трети път и се сдоби със син - малкият - голям герой Боян. Целият екип на фирмата поздравява щастливото семейство и желае много радост, здраве и хиляди детски усмивки. Нека стане упорит и силен като татко си!       

  • 28.05.2015, Антиподес участва за поредна година на форум „Бизнес растеж с иновации“

    На 21 май 2015г., в Гранд Хотел София се проведе 15то издание на форум „Бизнес растеж с иновации“, в което фирма Антиподес взе активно участие в лицето на г-н Гюлев, управител на фирмата. На събитието бяха дискутирани и редица важни теми като технологичната модернизация и влиянието и върху бизнес растежът на компаниите, актуалните и ефективни бизнес модели и техният ефект за стратегическите решения, които взимат фирмите и не на последно място облачните технологии, както и мобилните приложения в корпоративния сектор.  Събитието се организира със съдействието на Министерство на икономиката, Конфедерация на работодателите и индустриалците в България, Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средни предприятия (ИАНМСП). Целева аудитория са управители и изпълнителни директори, административни директори, финансови директори, търговски директори, маркетинг директори; ИТ мениджъри, ИТ специалисти; мениджъри бизнес развитие и др. Както IDG отбелязаха тази година имаше засилен акцент върху дискусионната част, както и конкретни бизнес процеси и задачи в организациите, тяхната оптимизация и иновативни системи за управление. Фирма Антиподес, водещ български разработчик на ERP системи, участва с интересна презентация в панелът относно ефективните бизнес модели за взимане на решения “Многоканални продажби - бъдещето днес и защо е важно да не пропускаме възможности” Бяха показани ключови индикатори за развитието на онлайн продажбите у нас, както и прогнози за бизнеса, поведението на потребителите и използването на мобилни устройства и др. През 2016 половината продажби в ритейл сектора ще са онлайн и се очаква 28% ръст на продажбите, като до няколко години над 80% от информацията, която потребителите ще използват, ще бъде онлайн. Интересен акцент е, че интернет потребителите харчат над 50% повече от традиционните клиенти.Какво може да подпомогне за развитие на каналите за продажби - един от ключовите фактори е Единна система за управление на съдържанието, която би спомогнала за : ефективно управление на наличната информация за стоките и услугите; ефективно управление на маркетинговата информация и оптимизация; осигуряване на API за достъп/Self Service Системи /XML; BPM за моделиране на процесите по генериране на съдържанието; информация в реално време за наличности по различните канали за дистрибуция и продажби; поддръжка на различни видове спедиция осигуряване на информация в реално време и много други. Защото не можем да си позволим да пропускаме възможностите, които предоставят за бизнеса иновативните системи за управление и оптимизиране на процесите, всички организации трябва да се съсредоточат в използването на необходимите механизми и системи за изграждане на конкурентен и печеливш бизнес.  

  • 1.09.2014, Антиподес спечели проект за разработване и внедряване на Виртуална клиника към АСМИП Св.Панталеймон

      Антиподес ЕООД спечели проект за Разработване и внедряване на специализирана софтуерна платформа за информационно обслужване на Виртуалната клиника. Целта на проекта е създаване на специализиран софтуер със специфични модули за управление, които ще обхващат цялостната дейност на лабораторията, включително и специализираните медицински дейности.  В рамките на проекта ще бъде създадена възможност на пациентите да получават квалифицирана лекарска консултация по дистанционен начин, без да им се налага да посещават медицинско заведение. В основата на проекта стои идеята за предоставяне на консултантски услуги в различните области и в различните видове медицина през интернет, като за целта ще бъде разработен необходимия софтуер и ще бъде доставен необходимия хардуер.  

  • 1.07.2014, Антиподес започва внедряване софтуерна система в Нет-Сърф.Нет

    Антиподес ЕООД започна проект по Софтуерна система за управление на технологични процеси за интернет услуги по процедура BG161PO003-1.1.07 „Внедряване на иновации в предприятията” по Оперативна Програма “Развитие на конкурентоспособността на българската икономика 2007-2013 г.” за фирма Нет-Сърф.Нет Днес Нет-Сърф.Нет е компания с над седемнадесет годишен опит в предоставянето на Интернет и комуникационни услуги с точки на присъствие в над десет града в Северозападна и Югозападна България с най-голям пазарен дял в тези региони, оперираща и изграждаща собствена оптична преносна среда базирана на стандартите FTTB ( Fiber to the Building ) , FTTH (Fiber to the Home) и Active Ethernet. С цел подобряването на качеството на услугите и клиентското обслужване, фирма НетСърф внедри специализирана система за управление на своите дейности и услуги, която да подобри ефикастността на процесите в организацията, постигане на по-пълно удовлетворяване на изискванията на клиентите и евентуално разширяване на предлаганите услуги Допълнтителна документация към проекта     

  • 29.05.2014, Антиподес участва в 14-то издание на форум „Бизнес растеж с иновации“

    Антиподес се включи в 14 та конференция " Бизнес растеж с иновации", която се проведе на 22 май в Sofia Event Cente. под патронажа на: Заместник министър-председателя по икономическото развитие доц. Даниела Бобева и със съдействието на: Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия. Форумът тази година е беше ориентиран към компании, които обмислят внедряване на нови технологични решения, които са в началото на процеса по внедряване или успешно палзват решения за оптимизация на бизнес процесите. Главни теми в събитето бяха : - успешно управление на производствените процеси чрез ИТ; - успешно управление на веригата ДОСТАВКА-СКЛАД-КЛИЕНТ; - управление на промяната и ролята на човешкия фактор.