Antipodes.Cubes

Antipodes.Cubes

Antipodes.Cubes е мощен BPM (Business Process Management) софтуер и напълно функционална ERP (Enterprise Resource Planning) система с богати функции за сътрудничество и комуникация, събрани в едно решение. С Antipodes.Cubes вие получавате комбинация от пълноценна ERP система, която покрива функцинално информационните нужди на компанията с всичките плюсове на един процесно-ориентиран подход. Комбинацията от двете ви дава не само цялостен поглед върху корпоративните ресурси, но и процесите, протичащи във фирмата ви, във всеки един момент.

Новини и събития

  • 3.07.2016, Как ERP може да помогне на start ups да подобрят ръстa на приходите си

    Днешният глобален бизнес климат може да насърчи супер големи експанзии за секунди. Въпреки това, бързото разрастване прави стартиращите предприятия особено податливи на въпросите за управление на приходите, тъй като, добре финансирани или не, в началните етапи фирмите са склонни да се изправят пред неочаквани предизвикателства. Те могат да варират от внезапна нужда да се усъвършенстват оперативните процеси, до неочаквани разследвания, рисърч на продажби или маркетингови програми.  Докато тези проблеми набъбват в ежедневната оперативна база, всеки нежелан проблем създава и допълнителни разходи, за които рядко се бюджетира допълнително. Това може да доведе до значителни парични несъответствия между нечии очаквания и нетните приходи, срещу заплахата от практическа невъзможност на дружеството да плати дребни сметки или по-лошо; понякога наричано " initiation of a business death spiral" или краят на проекта.  ERP системите за стартиращи компании предлагат множество начини за избягване на тази заплаха чрез прилагане на ясно разграничими процеси за растеж на приходите. Това е особено вярно, ако те използват една от днешните ценово разумни системи, базирани на облака. Ето няколко начина с които работата би могла да се подпомогне: Автоматизиране на order-to-cash процеси Типичните утвърдени счетоводни системи изискват от потребителите да изпълняват ордери, поръчки, обработка и изпълнение на продажби и ръчно фактуриране; След това активно да наблюдават и отчитат получените приходи, за да затвори една сделка. Като общо правило за употреба всеки модел е податлив на човешка грешка; по-важното е, че тя създава каскади от пречки в процеса по цялата верига на сделката, и те създават условия за отложени плащания и delayed cash recognition. От друга страна, съвременните интегрирани ERP системи позволяват на потребителите да автоматизират до 85% от цялата quote-to-close верига, а също и интегриране на продажбите, финансите и други модули, което води до по-бързо и по-точно отчитане на приходите. Следва...

  • 26.06.2016, Подобряване на ERP user experience / 2

     Насърчаване на постоянното подобрение от ERP платформата Успешният enterprise UX experience се задвижва от изпълнението на една система, която насърчава ефективната използваемост всеки ден. Въпреки това, както и в реалния живот, понякога не всичко се получава по план, както и периодично се появяват грешки. Следователно, независимо дали се разрешава инцидент след възникване на проблем, или се оптимизира активен процес и неговата използваемост, постоянното усъвършенстване трябва да се прилага в целият процес на работа. Примери за този подход включват: Измерване на всичко през цялото време Поправяне на грешки при тяхното появяване, а не по-късно Събиране, следене и споделяне на всички уроци и подобрения, които са довели до подобрение на ERP системата в предприятието Ангажиране на партньори по веригата за доставки за разработване на по-добро сътрудничество Дори да изглежда, че подробностите по дизайна на интерфейса престоявят предимно върху локализирана платформа на предприятието, има възможност за разшириряване на стойноста чрез ангажиране на участници по цялата веригата на доставки в началото на процеса. Потенциалът на този вид интеграция ще ускорят end-to-end процесите на обработка, като по този начин създават по-голяма ефективност в цялата система. Ангажиране на потребителите да помогнат за "трениране" на ERP и CRM потребителите Това донякъде езотерична стойност ще позволи на CRM операциите достъп до реалния свят, което води до преодоляване на системните ограничения по-рано. Например, за да привлекат клиенти към тази CRM "система за обучение", фирмата може да предложи една или повече продуктови отстъпки или безплатни премии в замяна на завършване на оперативни проучвания. Въпреки, че това предложение е само един прост подход към проблема, и други стойности могат да бъдат доставени за насърчаване на клиентската база, за да предоставят обратна информация за CRM процесите .

  • 19.06.2016, Подобряване на ERP user experience / 1

      От гледна точка на перспективи за развитие, съображенията, свързани с фразата "потребителски опит" (UX) обикновено се отнасят до различни степени на производството на код, интеграция полезност, автоматизирано изпълнение, както и нивата на полезно действие по отношение на вътрешните процеси / външното отчитане. Въпреки това, от оперативна гледна точка UX се прилага по различен начин. На ниво потребител, операторите са склонни към субективни преценки, дължащи се главно на характеристики, свързани с изглед, усещане и лекота при използване при определяне на действителната стойност на ERP платформа. Следователно, тези "по-меки" характеристики са трудни за измерване емпирично, и в крайна сметка, обикновено се коригират или чрез предлагането на успешен UX experience, или в някои случаи чрез липсата на такива черти изобщо. Като се има предвид, че ние обикновено се фокусираме върху това, което действително ще помогне, а не обратното, експертите за извели няколко характеристики, които могат да подобрят UX опита, без необходимостта от твърде много допълнителни усилия.  Насърчаване на култура на “постоянно образоване" Въздействието на ефективен процес за подбор на ERP UX до голяма степен съществува въз основа на разбирането на ръководството за процеси, функции и най-добри практики, които в последствие оказват максимална производителност на периодичното обучение. ERP платформите са сложни, изискват постоянна преквалификация и внимание заради оперативните подробности. Разработването и управлението на постоянна култура на образоване гарантира трайни резултати. Постоянно обучение в реално време Висшето ръководство може да насърчи повтарящи се образователни програми за цялата корпорация. Линейните мениджъри могат да изпълняват редовни опреснителни програми за обучение. Линейните мениджъри и централни оператори на модули, като например на финансови, материални запаси, или CRM работници, могат да свикват редовни неформални, събития, ориентирани към по-добри начини за работа. Насърчете индивидуалното развитие По същия начин, по който постоянното образование осигурява положително въздействие върху процеса на ERP UX, способността да се насърчи и делегира индивидуалната работа в целия процес на изпълнение произвежда еднакво ценна производителност във времето. Днешните ERP платформи са построени, за да могат всички работници да се възползват от възможностите й, за да вземат участие, и да допринесат за цялостното развитие на предприятието.

  • 12.06.2016, Как да се справим с ERP Потребителите и техните изисквания

    Разбира се,  за да бъдат ERP потребителите доволни изисква определени усилия, но разбирането на обратната връзка с потребителите и въздействието върху нея не е особено трудно. Ето някои от класическите проблеми, с които бихме могли да се сблъскаме. Промяната в система се отразява на работата ми Това оплакване обикновено се чува около средата на обученителния цикъл преди старта, и обикновено се случва по времето, когато новата информация става непреодолима за ERP потребителите. Оплакването в повечето случаи е напълно оправдано, тъй като всеки, който участва активно в процеса реално работи на две места едновременно. Първата работа е свързана с изпълнение на "стария начин" за правене на нещата, защото предприятието все още трябва да работи на дневна база; докато втората задача се отнася до приемане, разбиране и усвояване на тонове нова оперативна информация и всичко това по едно и също време В този случай, най-добрият начин да се процедира за всички участници е да се вземе почивка за една седмица или две, след това се върнат към pre-launch training. Обикновено тази пауза дава нa всеки малко глътка въздух и предлага възможност да се изяснят въпроси, преди началото на финалния процес за изпълнение. Процеса на изпълнение е твърде сложен По своя характер ERP системите са сложни. В този случай, има два начина за справяне с проблема с усложненията. От една страна, насърчаване на ранно възприемане на дълбочината и всеобхватния характер на тези системи може да направи процеса значително по-кратък, а от друга страна, понякога е по-добре просто да се научат ERP потребителите да се справят с по-сложни и трудоемки задачи. Въпреки това, ако времето е кратко и се изисква ERP системата да заразботи и  изпълнява задачи по-рано, от решаващо значение е мениджърът да може просто да ускори работната сила. ERP внедряванията са твърде интензивни във времето За да се оптимизира правилно внедряването на ERP  системата и да се изпълняват всички задачи, трябва да бъде изразходвано значително време. Дори ако всичко работи точно както се очаква, повече време, допълнително време ще бъде изразходвано за тестове и доработки. Отново, оптимизирането на работната сила за справяне с такъв вид проблеми е предизвикателство пред всякакъв вид управленски мениджмънт. Но ако работната сила на предприятието е била обучена правилно, свършване на работата ефективно обикновено е въпрос на индивидуално внимание, отколкото прекомерното натоварване на екипите. Следва

  • 5.06.2016, Намаляване или премахне разходите за изпълнение ERP проект 2

    Да получите това, от което се нуждаете ERP системите са структурирани по няколко начина. Често те се предлагат на модули. Понякога ще ви бъде предложен пакет от най-често използваните модули. Това може да бъде един чудесен начин за пестене на пари, но ако се възползвате от ограничените версии на някои модули те може да не разполагат с инструментите, които са ви необходими. Изпозлване на облака В съвременните инфраструктури, понякога не се налага купуването на ERP изобщо. Cloud-базираните ERP системи се нуждаят само от месечна такса ползване, която предлага потенциални спестявания от сървъри и друга инфраструктура. Също така, има малко или никакви първоначални разходи, което спомага за намаляване на общите разходи за изпълнение ERP. Внимателно обмисляне на нужното време за работа Има много работа в създаването и къстамизирането на ERP. Някои експерти съветват по-добре да се направят по тежки и трудоемки първоначални усилия, за да се свърши работата и да се започне използването на системата бързо. Други са склонни да разпределят работата в течение на времето, дори в години. По този начин е възможно да се завърши с изпълнението на ERP системата без външна помощ, но предимствата няма да могат да бъдат видими за известно време. Трябва да се преосмисли кой подход е подходящ за бизнеса - или кой може да намали разходите за изпълнение на ERP с правилната настройка. Executive support Executive support-a е едно от изискванията по принцип, но този съпорт спестява пари също. Когато някои (други) отдел е в застой или се опитва да увеличи обхвата на проекта, той може да им помогне да се върнат към плана за изпълнение. Би могъл да помогне също с бюджетиране и анализ на начина, по който проектът върви към приключване. Това са само извадка от идеи, които да запазят цената на изпълнение на ERP под контрол. Реалната възвръщаемост на инвестициите разчита на цялата стойност на собствеността на вашата система. По материали от http://www.erpfocus.com