Antipodes.Cubes

Antipodes.Cubes

Antipodes.Cubes е мощен BPM (Business Process Management) софтуер и напълно функционална ERP (Enterprise Resource Planning) система с богати функции за сътрудничество и комуникация, събрани в едно решение. С Antipodes.Cubes вие получавате комбинация от пълноценна ERP система, която покрива функцинално информационните нужди на компанията с всичките плюсове на един процесно-ориентиран подход. Комбинацията от двете ви дава не само цялостен поглед върху корпоративните ресурси, но и процесите, протичащи във фирмата ви, във всеки един момент.

Новини и събития

  • 11.04.2017, Претегляне на разходите за изпълнение на ERP срещу разходите за неефективност

    По материали на Eric Kimberling/Panorama Consulting Новият софтуер струва пари, консумира време и създава риск за организацията, която го прилага. За съжаление - или за щастие, в зависимост от начина, по който го гледате - тези разходи са много осезаеми, което може да изплаши изпълнителния екип и да ги накара да забавят инвестирането в реализациите на ERP. Предимствата на тези разходи за внедряване са малко неясни, неточни и могат да бъдат по-трудни за количествено определяне. Това прави задачата за увереност в инвестирането в нова ERP система донякъде предизвикателна. " Това е явление, което наблюдаваме за много от нашите клиенти. Недостатъкът на твърде дългото чакане, за да се съчетаят разходите и ползите от новата ERP система, е, че сте по-склонни да изчакате, докато е твърде късно - или най-малкото чакайте, докато нямате друг избор, освен да замените системата си....И така, какво можете да направите, за да вървите напред и точно да прецените разходите за внедряване, в сравнение с цената на неефективността, ако не ги приложите?.."  1. Количество на разходите за неефективност. "... Вашите текущи процеси вероятно са счупени, неефективни и / или се нуждаят или е дошъл момента за подобрение. Тези разходи са много реални и много осезаеми, въпреки че  може да не изглеждат толкова конкретни, колкото познатите договорени покупки във вашия бюджет за внедряване. Вашите служители, клиенти и ръководители изпитват всички тези разходи, така че е ваша задача да ги изчислите количествено. Тези разходи ще станат още по-реални, след като определите колко време се губи за текущите дейности и колко време може да се спести с автоматизирането на някои от тези процеси (като всички трябва да са част от инициативата за управление на бизнес процесите). Прилагайте тези изчисления за намаляване на разходите за труд и други ползи от процеса и ще можете да нарисувате картина на измеримите разходи, които ще бъдат спестени чрез въвеждането на нова система." Следва.....

  • 31.03.2017, 3 Основни предимства на интегрирането на ERP и CRM

    Ако искате да рационализирате бизнес процесите и да увеличите производителността, обмислете интегрирането на софтуерните системи за планиране на корпоративни ресурси (ERP) и управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM). Това ще помогне да се премахнат дупките в данните в организацията си и да се оптимизират операциите, за да се подобри ефективността. Нека да разгледаме три ползи от сливането на  ERP и CRM софтуера. Колко добре познавате клиентите си? Едно от най-големите предимства на ERP и CRM интеграцията е, че ви дава пълна представа за вашия клиент. От перспективата на продажбите и support, до финансирането и счетоводството, тези системи заедно осигуряват пълна видимост на потребностите на клиентите ви, навиците за пазаруване, история на поръчките, предпочитания, отчетност и т.н. Това познание дава по-добра представа за клиентската база, може да ви помогне да изградите трайни взаимоотношения с клиентите и да определите къде има потенциал за бъдещ растеж. Това дори може да спомогне за предвиждане нуждите на клиентите. По-добър достъп до критична информация. Решението CRM § ERP дава възможност на служителите ви да имат достъп до важна информация в реално време. Без него вашите служители са по-малко ефективни. Например, когато даден клиент се свърже с вашия клиентски център с прост въпрос относно състоянието на дадена поръчка, вашият служител не трябва да влиза в различни системи, за да получи достъп до тази информация или да се допита до други служители. Едно напълно интегрирано ERP и CRM решение дава възможност на служителите ви да имат достъп до информацията, от която се нуждаят, точно когато имат нужда от нея. С натискането на бутон те могат да извличат информация за инвентара, пратки, клиентски финансови данни, история на поръчките, връщания, плащания, ценообразуване и т.н. Рационализиране на бизнес процесите. В миналото, без интегрирано решение, много бизнес процеси се управляваха ръчно и отнемаха много време. Ключова полза за сливането на вашия ERP софтуер и CRM е повишената производителност чрез рационализиране на процесите и автоматизиране на работния поток. Освен това интегрираното решение намалява размера на дублирането на задачите при въвеждане на данни. Source: WorkWise ERP Blog

  • 21.03.2017, Затрудненията на компаниите при използването на облачни ERP системи 2

    Следва... Обучение на потребителите - как работи? Осигуряването на ефективно и добре ръководено обучение е от решаващо значение. След като имате правилното решение за Cloud ERP, служителите трябва да знаят как да го използват. Не достатъчното инвестиране в обучението на потребителите може да има опасни последици. Компаниите могат да сметнат обучението на потребителите като загуба на време и пари, но в дългосрочен план, ако не са разгледани правилно, липсата на опит от страна на потребителите може да доведе до загуба на още повече време. Обучението на потребителите ще подобри доверието на служителите, както и повишаване на нивото им на опит. Това също така ще предотврати нежелани и неочаквани грешки, извършени от потребителите. Изборът на подходящата Cloud ERP? Има много опции, които трябва да имате предвид, преди да се възприеме Cloud ERP. Компаниите трябва да преразгледат най-подходящите за тях системи. Изборът на решение, което е рентабилно и подходящо, трябва да е в началото на списъка. За да се намалят разходите, компаниите могат също така да обмислят използването на хибридна ERP, която интегрира ERP и ERP приложения в Cloud. Избирането на пакета, който е подходящ за конкретната фирма, също ще спести време и пари, тъй като доставчиците могат да предложат персонализирани ERP решения според размера на бизнеса. В крайна сметка, сред всички тези опции избора на правилното решение ще бъде от полза за компанията и ще спести много време.

  • 7.03.2017, Затрудненията на компаниите при използването на облачни ERP системи

    Персонализирането на облачните ERP системи е един от най-популярните проблемите на съвременните фирми и това е важен аспект на Cloud ERP, тъй като влияе на цялостната производителност и ефективност. Персонализирането също увеличава гъвкавостта, която дава конкурентно предимство. Основният проблем е, че повечето доставчици предлагат стандартен работен процес, за да достигнат до по-голям брой потенциални клиенти. Но като се има предвид, че всяка компания е уникална - различните предприятия имат свой собствен начин за осъществяване на бизнес процесите по начин, по който се увеличава неговата ефективност. Предприятията трябва също да коригират ERP системите в съответствие с техните уникални бизнес изисквания. Въпросите на сигурността са много важни за почти всяка компания и това е основна грижа. В облачните ERP системи, данните се съхраняват в центъра за данни на доставчика, което означава че сигурността им е в негови ръце. Това може да бъде положителен или отрицателен аспект в зависимост от доставчика. Ако една компания не може да се справи със своята сигурност и/или липсва такъв съпорт- тя може да се довери на възможностите на доставчика да защити нейните данни. Някои компании могат да се чувстват неудобно с предаване на сигурността на компанията в ръцете на някой друг. Но, разбира се, това е въпрос на доверие към достачвчика. Наличността е друга пречка по пътя към облачната ERP. Проблемите, свързани с Availability се дължат на естеството на модел на софтуера. За да бъде в състояние да се използва облачна ERP, се изисква интернет връзка и достатъчно честотна лента, за да се достъпи до ERP, която е под облака. Има много фактори, които ще повлияят на стабилността на работа със системата в облака. Всеки потребител трябва да може да качват и сваля данни. Пречка, за да се направи една от тези задачи би довело да загуба за компанията, което ще се отрази на ефективността на бизнеса. Следва...  

  • 23.02.2017, Съзряване на хибридните ERP системи с по-добри стратегии на компаниите 6

    Гъвкавост и сложност Хибридната среда осигурява много по-голяма степен на гъвкавост за компании, когато имат нужда да увеличат бизнеса си или се да се ориентират към нови области. Тази гъвкавост от гледна точка на цена е важна относно изискванията за интеграция и управление, и менажирането на тази интеграция чрез различни ъпдейти на решенията. Подчертава се значението на балансирането на бързината и гъвкавостта, която хибридната ERP система осигурява със сложността. В чиста on-premise среда, решенията се разглеждат цялостно заедно в настоящето състояние . От другата страна, ако се използва предварително конфигурирано решение базирано на облака, бизнес процесите на конкретната компания могат да се приемат за стандартни, за да се опрости използвания подход. С хибридните ERP системи предоставят други решения - балансът е в това, да се използва облака, за да се предефинират настоящите процеси, за да се даде възможност за бързи иновации при запазване на знанието и данните, които зависят от in-house системите. Специалистите виждат по-широко използване на облака за опростяване на ERP поддръжката и управление като цяло, като се позовават на четири принципа на трансформация: опростяване, стандартизиране, централизиране и автоматизиране. Всичко се опростява в управлението на системите, една от основните причини за приемането на облака е да се избегне инфраструктура и времето и усилията за on-premise надстройки. Докато добрият избор за много компании може да бъде чисто облачно решение, консенсусът в индустрията е, че това няма да стане в по-голям мащаб в скоро време. Като това, което се случва в момента е с фирми, които внедрявар ERP система за първи път.  ERP доставчици възприемат облачните решения като първоначален вариант, но се очаква да развиват и поддържат своите on-premise решения за неопределено време.  Едва ли има клиент на ЕРП услуги, който не разбира необходимостта от приемането на облака. Съществува една нова визия в почти всички организации, която малко или много идва от настоящата бизнес среда. Дигиталната трансформация, проблемите във всяка индустрия, недостига на таланти в световен мащаб, увеличението на роботизацията, радикалните промени в много от традиционните професии (поради наличието на нови софтуери с възможност за автоматизация), и все по-големите очаквания на клиентите произвеждат нестабилност на бизнес модела. А има и една нова визия за ИТ инфраструктурата в подкрепа на новата организация. Могат да се постигнат иновации, необходими за отговор на променящите се очаквания на клиентите, само ако организациите се възползват от облака. Хибридните системи са в състояние да реагират по-добре на новите пазарни условия. Компаниите трябва разграничат върху какво да се съсредоточат в бъдеще. Относно какво имат нужда от повече информация. Какви умения съответстват на даден продукт, какво може да се постигне в настоящата бизнес среда. По материали от http://www.erpnews.com