Antipodes.Cubes

Antipodes.Cubes

Antipodes.Cubes е мощен BPM (Business Process Management) софтуер и напълно функционална ERP (Enterprise Resource Planning) система с богати функции за сътрудничество и комуникация, събрани в едно решение. С Antipodes.Cubes вие получавате комбинация от пълноценна ERP система, която покрива функцинално информационните нужди на компанията с всичките плюсове на един процесно-ориентиран подход. Комбинацията от двете ви дава не само цялостен поглед върху корпоративните ресурси, но и процесите, протичащи във фирмата ви, във всеки един момент.

Новини и събития

  • 8.08.2015, 3 предизвикателства при избора на ERP през 2016

    1. Mobility Според скорошен доклад на Gartner Research за растежа на” Enterprise ERP mobility, "... разпространението на (днешните) мобилни устройства представлява реална възможност за увеличаване на досега до ERP за всички видове работници - в здравеопазването, производството, финансите, дори благотворителни организации - и да се преодолеят някои от пречките при използването на ERP. Въпреки това, внедряването на ERP и за мобилни устройства представя много предизвикателства, благодарение на бързо развиващите се мобилни устройсва и приложения. Мобилността не идва безплатно от ERP доставчиците. Тя изисква скъпи подобрения на техните най-нови технологични платформи и постоянни надстройки докато внедрителите осигурят пълна функционалност. 2. Flexibility В процеса на вземане на решение за избор на ERP, има само два начина, по които се процедира в нашите дни - on-premise, като в последствие получателя да притежава и управлява цялата ERP система, или използването на cloud based платформа, която сама по себе си притежава други плюсове и минуси за компанията, която ще я използва. Въпреки всичко, на on-premise системите все се отделя значителен дял при използването в големи компании поради ред причини, една от които са непрекъснатите и разширяващи се заплахи, свързани с външни пробиви и сигурността на данните. Когато се взимат решения въз основа на гъвкавостта на системите, двете конкуриращи се концепции трябва да бъдат сведени до субективния поглед на предприятията за това какво е и не е заплаха и дали е рентабилно решение, изводи, до които трябва да се стигне след разглеждане на нуждите и изискванията на определен набор от техните операции. От една страна облачните ERP решения предлагат гъвкавост от гледна точка на бързо стартиране на системите и приложенията, по-малко вътрешна поддръжка, разширяване на машаба on demand, и предполагаема поддръжка 24/7/365 (въпреки че някои от тези предимства могат да донесат допълнителни проблеми) Overall flexibility cannot exist without stability, so stability must always be considered a first principal when ERP-dependent requirements are present. От друга страна идва заплахата за сигурността на данните, която се увеличава постоянно, особено когато става въпрос за публични фирми и мащабни предприятия 3. Cost-To-Complete Винаги, когато се стигне до дискутиране на разходите за внедряване в рамките на процеса на взимане на решение за ERP, компанията не трябва да се ограничи до разискване на най-очевидните проблеми при внедряването, като стартиране на системата, обучение и управление на системата, но също така да обърне внимание и на X-факторите, като общо време за изпълнение плюс общите разходи; както и цялостната настройка на компанията към предсоящото внедряване. Част от често пренебрегваните страни на процеса са емоционалните усилия, които се влагат за успешното интегриране и пълноценно включване на ERP система в рамките на фирмената култура. По материали от  http://www.erpfocus.com/

  • 10.07.2015, Електронната търговия – модерен канал за комуникация и продажби

    На 08.07.2015 се проведе уебинара „Електронната търговия – модерен канал за комуникация и продажби”, организиран от технологичния сайт IDG.bg със съдействието на фирма Антиподес. Официални гости и участници на събитието бяха Димитър Гюлев, управител на Антиподес, Зорница Чугреева Изпълнителен директор BGmenu, Методи Алексиев, Маркетинг мениджър на Еником М, Силва Димитрова Маркетинг директор на Kaymu.bg и Дочо Вълчев - Ръководител екип Електронни книжарници в Сиела. Бяха разискани теми свързани с областите на приложение, тенденции и платформите за онлайн търговия, многоканалните продажби, успешното внедряване на специализирани платформи и много други. Kакто беше споменато по време на уебинара, по данни на НСИ онлайн търговията нараства у нас средногодишно с около 20%, като през 2014 г. над 900 000 българи са пазарували онлайн, а през 2012 г. техният брой е бил малко над 500 000. Оборотът на онлайн търговията у нас за 2014 г. е бил в размер на 5 млрд. лева. Покупките на онлайн потребителите в България са съсредоточени най-много в дрехи и спортни стоки, стоки за дома, книги, туристически услуги, храни и напитки и електронно оборудване. Набират популярност и тематичните онлайн магазини, фокусирани върху определен продуктов сегмент, сайтовете за групово пазаруване, сайтовете за сравняване на цени, сайтове за обяви и др. От проучване на Американската асоциация на онлайн търговците на дребно става ясно, че все по-често се използват платформите за многоканални продажби (продажби през различни онлайн канали), и потребителите, които ги използват са по-лоялни и носят по-голяма стойност за търговците, като правят повече покупки и съответно повече разходи за пазаруване отколкото във физическите магазини. Според Зорница Чугреева, изпълнителен директор на Bgmenu,онлайн платформите и сайтовете за пазаруване помагат на търговците да достигнат до потребителя в правилния момент, с акуратна и точна информация. Методи Алексиев, маркетинг мениджър на Еником М, информацията с всички канали може да бъде открита много бързо от клиентите и те много бързо се подготвят за цени, материали, качество и др. Дочо Вълчев също отбеляза увеличение на онлайн пазаруването, и наблегна на важни фактори като качеството на асортимента, обслужването, бързината на доставката идр. Kaymu.bg има амбицията да събере всички търговци, които имат онлайн магазини и да улесни потребителското преживяване, компанията разработва и мобилно приложение, в което да фокусира бизнеса си. Димитър Гюлев, управител на Антиподес, обясни как компанията се е насочила към онлайн търговията. По думите му фирмата вече няма нито един клиент, чийто бизнес по някакъв начин да не е свързан с онлайн продажби. Това е причината да се проучи по-обстойно онлайн пазара и убеждението е, че онлайн продажбите стават изключителен фактор в световен мащаб, а и в България. В подкрепа на това твърдение той цитира статистика, според която ръстът на онлайн продажбите е 20% годишно, а през 2016 година половината продажби ще бъдат генерирани през е-канали. 5% от всички покупки стават през мобилни устройства, а 90% от българските деца използват Интернет всеки ден. Многоканалните продажби бяха и основен акцент при представянето на фирмата и на форума „Бизнес растеж с иновации“, където г-н Гюлев участва с интересна презентация относно ефективните бизнес модели за взимане на решения в Многоканалните продажби с ключови индикатори за онлайн бизнеса в България и прогнози за неговото развитие. Аудио запис от уебинара може да бъде прослушан тук.  

  • 21.06.2015, Семейството на Антиподес се увеличи с още един член

    Честито ни бебе! С радост ви съобщаваме, че вчера 21.06.2015 семейството на Антиподес се увеличи с още един член - нашият колега и приятел Петър Панов стана баща за трети път и се сдоби със син - малкият - голям герой Боян. Целият екип на фирмата поздравява щастливото семейство и желае много радост, здраве и хиляди детски усмивки. Нека стане упорит и силен като татко си!       

  • 28.05.2015, Антиподес участва за поредна година на форум „Бизнес растеж с иновации“

    На 21 май 2015г., в Гранд Хотел София се проведе 15то издание на форум „Бизнес растеж с иновации“, в което фирма Антиподес взе активно участие в лицето на г-н Гюлев, управител на фирмата. На събитието бяха дискутирани и редица важни теми като технологичната модернизация и влиянието и върху бизнес растежът на компаниите, актуалните и ефективни бизнес модели и техният ефект за стратегическите решения, които взимат фирмите и не на последно място облачните технологии, както и мобилните приложения в корпоративния сектор.  Събитието се организира със съдействието на Министерство на икономиката, Конфедерация на работодателите и индустриалците в България, Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средни предприятия (ИАНМСП). Целева аудитория са управители и изпълнителни директори, административни директори, финансови директори, търговски директори, маркетинг директори; ИТ мениджъри, ИТ специалисти; мениджъри бизнес развитие и др. Както IDG отбелязаха тази година имаше засилен акцент върху дискусионната част, както и конкретни бизнес процеси и задачи в организациите, тяхната оптимизация и иновативни системи за управление. Фирма Антиподес, водещ български разработчик на ERP системи, участва с интересна презентация в панелът относно ефективните бизнес модели за взимане на решения “Многоканални продажби - бъдещето днес и защо е важно да не пропускаме възможности” Бяха показани ключови индикатори за развитието на онлайн продажбите у нас, както и прогнози за бизнеса, поведението на потребителите и използването на мобилни устройства и др. През 2016 половината продажби в ритейл сектора ще са онлайн и се очаква 28% ръст на продажбите, като до няколко години над 80% от информацията, която потребителите ще използват, ще бъде онлайн. Интересен акцент е, че интернет потребителите харчат над 50% повече от традиционните клиенти.Какво може да подпомогне за развитие на каналите за продажби - един от ключовите фактори е Единна система за управление на съдържанието, която би спомогнала за : ефективно управление на наличната информация за стоките и услугите; ефективно управление на маркетинговата информация и оптимизация; осигуряване на API за достъп/Self Service Системи /XML; BPM за моделиране на процесите по генериране на съдържанието; информация в реално време за наличности по различните канали за дистрибуция и продажби; поддръжка на различни видове спедиция осигуряване на информация в реално време и много други. Защото не можем да си позволим да пропускаме възможностите, които предоставят за бизнеса иновативните системи за управление и оптимизиране на процесите, всички организации трябва да се съсредоточат в използването на необходимите механизми и системи за изграждане на конкурентен и печеливш бизнес.  

  • 1.09.2014, Антиподес спечели проект за разработване и внедряване на Виртуална клиника към АСМИП Св.Панталеймон

      Антиподес ЕООД спечели проект за Разработване и внедряване на специализирана софтуерна платформа за информационно обслужване на Виртуалната клиника. Целта на проекта е създаване на специализиран софтуер със специфични модули за управление, които ще обхващат цялостната дейност на лабораторията, включително и специализираните медицински дейности.  В рамките на проекта ще бъде създадена възможност на пациентите да получават квалифицирана лекарска консултация по дистанционен начин, без да им се налага да посещават медицинско заведение. В основата на проекта стои идеята за предоставяне на консултантски услуги в различните области и в различните видове медицина през интернет, като за целта ще бъде разработен необходимия софтуер и ще бъде доставен необходимия хардуер.